3 תשובות
חחח גם אני רואה חברים בחווה
והיא סתם ממורמרת
אנונימית
מה זה לא
חוץ מהפרק שהיא הייתה לטובתן עד שהתחשמלה
אנחנו והחברים עשינו עליה מלא מתיחות... אישית אני לא ממש אוהב אותה
סתם נכנסתי יותר מדי לדמות
לול