37 תשובות
לא היא אחותך לא תלמידה שלך
שימי בטלפון שלך סיסמה
כן
לא.. למה להחרים?
מה זה החרמת לה? מה את אמא שלה? תחזירי לה, תחשבי שהיא הייתה מחביאה לך תטלפון בגלל שלקחת לה חולצה או משהו כזה, זה טיפשי נכון? זה די ילדותי לעשות מה שעשית.
ככה זה אחים צריך להחזיר אחד לשני זה בסדר
וואלה כן. שלא תחטט לך אחות חוצפניה
מזה החרמת.. את לא מחליטה עלייה.. שימי סיסמה והיא לא תחטט לך.. היה נעים לך אם היא הייתה "מחרימה" לך תטלפון ל3 שעות? לא. אז גם לה לא..
כן
math is not fun - היה נעים לך שמחטטים לך בפלאפון? לא. אז גם לה לא
יש לי סיסמה וטביעת אצבע.. פותר הכל..
אם אחותי הייתה מחטטת לי לא רק שהייתי מחרימה לה הייתי גם שוברת לה אותו
אנונימית
תכלס אחים זה ככה אל תדברו אם אין לכם אחים קטנים מעצבנים
וכן זה בסדר אבל תחזירי לה בערב שלא תסבול
מה זה החרמת? מה את אמא שלה שימי סיסמה ותחזירי לה
לא , את חצופה
מה את אמא שלה? לא זה לא בסדר. שימי סיסמא זה עד כדי כך פשוט.
מה אמר שהם נותנים לה?
לא זה לא עובד ככה 1212.. ההורים נותנים לי גם סמכות, אז.. אני אמור לענות את הילדה כי היא נגעה לי בפלאפון? לא. ומר אין לכם אחים קטנים, ישלי. אני לא בן אדם רע שמתנהג ככה.. הכל טוב ויפה תמיד יש ריבים אבל להחרים פלאפון על סיבה כזאת? היא פשוט חצופה.
לא זה לא בסדר. תחזיר לה אותו
שתבקש סליחה וזהו ...
אני הייתי עושה את אותו הדבר.
אין לך זכות להחרים לה את הטלפון פשוט תרביצי לה
חח נפלתם על השכל מה זה תרביצי לה?
זה לא פייר בגלל שהיא אחותך ואת לא אמא שלה ואין לך זכות לעשות את זה
עשית את הדבר הכי נכון שאפשר היה לעשות.
כל הכבוד
מי ישמע את אמא שלה
תחזירי תחזירי לה תטלפון
ותרגעי
את לא מחליטה עליה
הלוואי עליי סמכות כזו בבית
אנונימי
שואל השאלה:
טוב רבותיי, לא האמנתי שפוסט קצר שאלה זו יגיע לעשרות אנשים ויצור עניין.
שמחה שמצאתם מקום לדיון.

למתעניינים - החזרתי לה את הפאלפון ועשינו שלום בית.
אנונימית
שימי לב לדעות פה
זה ספאם?
אם זה לא ספאם
אז לא, התנהגת חרא, היא כנראה יותר קטנה ממך ותנסי לחשוב מה היה קורה אם היית במקומה
כן
למה שתחרימי לה את הטלפון מה את מורה?
פייר אחושרמוטה
אנונימי
כן בטח שזה בסדר ככה אחות גדולה צריכה להתנהג!
אם אתם אחים ולא רבים זה אןמר שלא אכפת לכם!
סך הכל לקחת את הטלפון ליממה אחת,
לא לחודש ולא לשבוע.
זה פייר, שתלמד לקח
אם נגיד זה היה קורה לי הייתי מתנקמת יותר גרוע