11 תשובות
לא אני
שואל השאלה:
סבבה
טעים?

תכניסו אליי מינוסים על זה שסהכ שאלתי אם זה טעים
דיבור ממש לא עניין , אני סטרייט בכלל ועוד הרבה
אנונימי
שואל השאלה:
מה קורה פה אנונימי
חחח אחשלי היקר
לא
אה חשבתי אתה מתכוון לאיבר הזכרי ..
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה לא אנונימי
לא, לא נשמע או נראה טעים