6 תשובות
אל תמחקי זה עוד יותר פאדיחה
לא תמחקי הוא במילא ראה
אל תמחקי זה עוד יותר פדיחה פשוט זרמי עם זה
זה לא פדיחה זה פשוט הרגשה לא נעימה...
שואל השאלה:
עד כמה פדיחה מאחד עד עשר שהוא לא ראה וייבש אותי?
אנונימית
לא אל תמחקי... זה יותר פדיחה