10 תשובות
כן ממש
הכי שווים שיש
אנשים שמחפשים אנשין
כרגע כן חחח
אנחנו תמיד נחמדים גם ביום (;
כן, כל הנאמנים הולכים לישון והספאמרים חוגגים. והספאמרים הכי נחמדים.
אין עלינו אנשי הלילות ;)
אין עלינו
בקלל
כן. או ספאמרים
באותו הנושא: