10 תשובות
בגלל שזה ביצים אני הייתה מעדיפה לזרוק
זה בסדר זה לא מקולקל
שואל השאלה:
הכוונה לאכול ברביעי(היום כאילו) לצהריים
הכוונה לאכול ברביעי(היום כאילו) לצהריים
אנונימי
זה בסדר נראלי
אני אכלתי שקשוקה יום אחרי במקרר וזה בסדר גמור.
אין בעיה לאכול
אין בעיה לאכול
שואל השאלה:
אבל זה כבר יומיים יהיה
אבל זה כבר יומיים יהיה
אנונימי
זה בסדר ניראה לי תטעם מקסימום תזרוק
לדעתי זה בסדר אבל לא יותר ממחר
זה סבבה לגמרי אני תמיד מכינה שקשוקות ומה שנשאר אני אוכלת ליום למחרת
אבל חשוב לשים במקרר כמובן
באותו הנושא: