6 תשובות
כנל
תעמידי פנים שאת ישנה אבל רק תסגרי תדלת ותהיי ערה עם הטלפון במיטה
שואל השאלה:
unicornpuke
זה לא משנה כבר...
כבר חטפתי קריזה אחת
אבל זה ימנע את הבאה....
באסה
בהצלחה
שואל השאלה:
למה מבוגרים חושבים שזה לא לגיטימי / לא שפוי לא לישון כאילו מה הקטע?!
כי זה נורא לא בריא ומשפיע בצורה רעה על ההתפתחות וההורמונים