7 תשובות
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימית
מושלם!!!! מזל טוב!!!
זה מלא
אצלי רק ארוחת בוקר וספא
אצלי רק ארוחת בוקר וספא
מספיק!!!!
יותר מידיי
אבל כן מזל טוב ותיתחדשי
אבל כן מזל טוב ותיתחדשי
יותר ממספיק
זה מדהים
באותו הנושא: