7 תשובות
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
מושלם!!!! מזל טוב!!!
זה מלא
אצלי רק ארוחת בוקר וספא
מספיק!!!!
יותר מידיי
אבל כן מזל טוב ותיתחדשי
יותר ממספיק
זה מדהים