9 תשובות
תשימי במקפיא
ממש לא
לא.
ממליצה להשים במקפיא למספר דקות.
גם במקפיא זה לא מספיק
לא, עדיף שתשימי במקפיא (למרות שגם זה לא יספיק)
לא תנסי במקפיא למרות שגם זה לא ניראלי יקרר לך אותו
קולה במקפיא=קולה לא טעימה.
מקפיא הורס תקולה והורסת את הגזים
ממליץ מקרר ומקסימום לשתות אותה.לא כולכך קרה
באותו הנושא: