9 תשובות
תשימי במקפיא
ממש לא
לא.
ממליצה להשים במקפיא למספר דקות.
ממליצה להשים במקפיא למספר דקות.
גם במקפיא זה לא מספיק
לא, עדיף שתשימי במקפיא (למרות שגם זה לא יספיק)
במקפיא כן
לא תנסי במקפיא למרות שגם זה לא ניראלי יקרר לך אותו
קולה במקפיא=קולה לא טעימה.
מקפיא הורס תקולה והורסת את הגזים
ממליץ מקרר ומקסימום לשתות אותה.לא כולכך קרה
מקפיא הורס תקולה והורסת את הגזים
ממליץ מקרר ומקסימום לשתות אותה.לא כולכך קרה
באותו הנושא: