6 תשובות
אולי כי אין לך אינטרנט
שואל השאלה:
אבל יש לי אם לא היה לי לא הייתי יכולה לשאול שאלה פה
וזה ככה כל הזמן כבר שנה
אנונימית
נסי אולי דרך טלפון אחר או דרך המחשב
יכול להיות שפתחת יותר מדי, יש לו מגבלה
שואל השאלה:
אבל רק הורדתי הרגע באייפד שלי וזה לא נותן
אנונימית
אז אני לא יןדעת :/