3 תשובות
לעשות כוס עם מים ומלח ולגרגר לגרון, כל חצי שעה זה ממש עוזר להתרפאות בלי אנטיביוטיקה
ותקחי חיזוקית או משהו בסגנון זה גם יכול לעזור
אם זה לא עובר ללכת לרופא יכול להיות שמתפתח לך דלקת ואז חייבים לטפל
לשתות תה ולקחת כדור לנוח
לשתות תה,לקחת נורופן ולנוח
באותו הנושא: