8 תשובות
לא...
עריכה: על מה המינוס אני לא סובלת אותם
חחחחחחחחח גם לי כל כך וואי
יואו בן זיני ממש מעצבן חחח
חברים, זה לא בסדר לצחוק עליו, הבנאדם מראה בבירור סימנים של מצוקה, במקום לצחוק עליו תנסו לעזור לו.
שואל השאלה:
1:28 בן זיני רוקד ליד בולבולים
אנונימית