8 תשובות
חח גם לי
לא...
עריכה: על מה המינוס אני לא סובלת אותם
עריכה: על מה המינוס אני לא סובלת אותם
חחחחחחחחח גם לי כל כך וואי
יואו בן זיני ממש מעצבן חחח
חח אוי
חברים, זה לא בסדר לצחוק עליו, הבנאדם מראה בבירור סימנים של מצוקה, במקום לצחוק עליו תנסו לעזור לו.
שואל השאלה:
1:28 בן זיני רוקד ליד בולבולים
1:28 בן זיני רוקד ליד בולבולים
אנונימית
אמאל'ה כל כךך
באותו הנושא: