39 תשובות
אמן בעזרת השם ובעזרת אלוהי הבדים אם הם ירצו .
בעזרת השם כולנו נתכסה .
לדבריך, פשוט טקסט מלא בשטויות שאין לי מושג מאיפה להתחיל אפילו.
איך אתה באינטרנט? גם פה יש מלא דברים לא צנועים.
בעזרת השם כולנו נתכסה .
לדבריך, פשוט טקסט מלא בשטויות שאין לי מושג מאיפה להתחיל אפילו.
איך אתה באינטרנט? גם פה יש מלא דברים לא צנועים.
בחייאת חאלס כל היום אתה שואל שאלות על זה דיי כבר
אנונימית
אתה מוזר
איראן זה כאן
ריח רע מפריע לחוש הריח של כולם..בלי קשר לאמונה מסוימת.
חוסר צניעות מפריע לחלק מהאנשים בלבד..בגלל דת שאתה לא אמור לכפות על אף אחד.
ועצם זה שאתה פה זה קצת בעיה מבחינת צניעות..
חוסר צניעות מפריע לחלק מהאנשים בלבד..בגלל דת שאתה לא אמור לכפות על אף אחד.
ועצם זה שאתה פה זה קצת בעיה מבחינת צניעות..
שואל השאלה:
איפה זה "כאן"?
איפה זה "כאן"?
פה בישראל
זה לא שאתה פתוח לדעות של אחרים מהאתר פה אז מה זה משנה מה נאמר אתה תישאר עם הדעה הפרימיטיבית שלך
עזבו, אנשים שהם פרימיטיביים לא מודעים לזה שהם פרימיטיביים כי אם הם היו מודעים לזה הם כנראה לא היו פרימיטיביים
שואל השאלה:
שאין מה לענות - יורדים לפסים אישיים. בכל אופן, אם הסיבה שזה מפריעה - היא דדת, אפשר "לזלזל", חס ושלום?
שאין מה לענות - יורדים לפסים אישיים. בכל אופן, אם הסיבה שזה מפריעה - היא דדת, אפשר "לזלזל", חס ושלום?
חס וחסה
אתה מודע לזה שלא כולם מאמינים? ואני אומרת את זה בתור מאמינה.
שואל השאלה:
הצייר של סטיפס, נראה לך? המצב חמור ביותר. לצערנו לא חסר נשים שהלוכות בפריצות. אתה מדבר איתי על איראן?
הצייר של סטיפס, נראה לך? המצב חמור ביותר. לצערנו לא חסר נשים שהלוכות בפריצות. אתה מדבר איתי על איראן?
אתה רוצה שיראו לבנות רק את העיניים
שואל השאלה:
what a beautiful wedding, אני מודע לזה שזה לא נורמלי לא להאמין.
what a beautiful wedding, אני מודע לזה שזה לא נורמלי לא להאמין.
למה אתה באתר אם אתה מאמין
אנונימית
שואל השאלה:
הצייר של סטיפס, לא אמרתי את זה.
הצייר של סטיפס, לא אמרתי את זה.
זה נורמלי, זו זכותו של כל אדם לבחור בין להאמין או לא, בין להתקלח או לא ובין אם לכסות את עצמו או לא, ולך אין *שום* זכות להתערב בשם ה'. בית דין זה למעלה ואתה לא תשפוט אף אחד, רק הוא.
שואל השאלה:
אנונימית, יש לי את הסיבות שלי אני המאמין היחיד פה?
אנונימית, יש לי את הסיבות שלי אני המאמין היחיד פה?
שיתלבשו איך שהן רוצות,
חווה, לא הייתה ערומה? אמנות הבריאה, לא? מה קרה
וזה שבגללן אנחנו מקבלים עונשים זה אידיוטי, רק אומר אם וזה עולה לך לראש
חווה, לא הייתה ערומה? אמנות הבריאה, לא? מה קרה
וזה שבגללן אנחנו מקבלים עונשים זה אידיוטי, רק אומר אם וזה עולה לך לראש
אתה לא רק מאמין אתה חרדי שמטיף על דת אבל בכל זאת אתה באתר הזה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לכם מושג על מה אתם מדברים? שאין ברירה (כלומר שאף אחד מוכיח למטה), אז ה' באמת יצטרך להוכיח בעצמו וזה לא יהיה נעים בכלל, כמו שאמור חכמנו זכרונם לברכה: "אמר ר' אליעזר:
אם נעשה הדין למטה, אין הדין נעשה למעלה.
ואם לא נעשה הדין למטה, הדין נעשה למעלה. אם נעשה הדין למטה, אין הדין נעשה למעלה.
ואם לא נעשה הדין למטה, הדין נעשה למעלה" (דברים רבה ה, ה). אז תשמחו שיש לכם מוכיח למטה ואל תחכו לתוכחה מלמעלה
יש לכם מושג על מה אתם מדברים? שאין ברירה (כלומר שאף אחד מוכיח למטה), אז ה' באמת יצטרך להוכיח בעצמו וזה לא יהיה נעים בכלל, כמו שאמור חכמנו זכרונם לברכה: "אמר ר' אליעזר:
אם נעשה הדין למטה, אין הדין נעשה למעלה.
ואם לא נעשה הדין למטה, הדין נעשה למעלה. אם נעשה הדין למטה, אין הדין נעשה למעלה.
ואם לא נעשה הדין למטה, הדין נעשה למעלה" (דברים רבה ה, ה). אז תשמחו שיש לכם מוכיח למטה ואל תחכו לתוכחה מלמעלה
שוב, יש אנשים שפשוט לא מאמינים בזה.
למה אתה כופה?
חיה ותן לחיות כפרה.
למה אתה כופה?
חיה ותן לחיות כפרה.
שואל השאלה:
כן, אני חרדי. מה לעשות? גם לחרדים יכולים להיות סיבות שלהם למה הם פה (למרות שזה חמור מאוד ובעיקרון זה אסור). את לא מודעת לסיבות שלי ומה גורם לי להיות פה.
כן, אני חרדי. מה לעשות? גם לחרדים יכולים להיות סיבות שלהם למה הם פה (למרות שזה חמור מאוד ובעיקרון זה אסור). את לא מודעת לסיבות שלי ומה גורם לי להיות פה.
איזה מן סיבה יכולה להיות כבר כולה אתר
אנונימית
שואל השאלה:
"חיה ותן לחיות כפרה." מה אנחנו גויים וצריכים לחיות בחוסר אכפתיות כלפי אחד לשני, חס ושלום? מה שנותן לנו את החיים, זה התורה הקדושה.
"חיה ותן לחיות כפרה." מה אנחנו גויים וצריכים לחיות בחוסר אכפתיות כלפי אחד לשני, חס ושלום? מה שנותן לנו את החיים, זה התורה הקדושה.
אז אולי אני אעשה לך דין פה? אם יעשה למטה לא יעשה דין למעלה, הרי זה אסור להיות פה.
מסקנה: אל תדחוף את האף שלך לחיים של אחרים אם אתה רוצה שלא ידחפו את האף לחיים שלך.
מסקנה: אל תדחוף את האף שלך לחיים של אחרים אם אתה רוצה שלא ידחפו את האף לחיים שלך.
תהיה אכפתי כלפי מעגל החברים והמשפחה שלך, השאר are none of your business ואל תתייחס אליהם אם זה כל כך מפריע לך. חיים שלהם חוקים שלהם, שוב, אומרת את זה כמאמינה.
שואל השאלה:
1. קודם כל תודה על הדין! אני מודה לכל מי שיעשה לי את הדין (לא בעוול, כמובן).
2. נכון, שמשפחה זהיותר חשוב, ואחרי זה חברים ואחרים זנה פחות, אבל עדיין בעיקרון לכל יהודי כן צריך להיות אכפת מיהודי אחר. כולנו (עם ישראל( משפחה אחת גדולה. אגב, שאלתי פה שאלה בעניין, עייני בקישור המצורף.
1. קודם כל תודה על הדין! אני מודה לכל מי שיעשה לי את הדין (לא בעוול, כמובן).
2. נכון, שמשפחה זהיותר חשוב, ואחרי זה חברים ואחרים זנה פחות, אבל עדיין בעיקרון לכל יהודי כן צריך להיות אכפת מיהודי אחר. כולנו (עם ישראל( משפחה אחת גדולה. אגב, שאלתי פה שאלה בעניין, עייני בקישור המצורף.
קישורים מצורפים:
אתה לא מציל אף אחד
מסכימה שליהודי צריך להיות אכפת מיהודי אבל בעניינים רציניים ולא פרימיטיביים, ולא בעניינים כל כך ריקים ושטחיים ואישיים ולא צריך לכפות על אף אחד שום דבר, אתה מסכים איתי שכל אחד אחראי על עצמו בסופו של דבר?
שואל השאלה:
בסופו של דבר, כן. אם אדם הוכיח ולא שמעו לו - הוא נקי והאחריות רק על הרשע עצמו: בְּאָמְרִי לָרָשָׁע, רָשָׁע מוֹת תָּמוּת, וְלֹא דִבַּרְתָּ, לְהַזְהִיר רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ--הוּא רָשָׁע בַעֲוֹנוֹ יָמוּת, וְדָמוֹ מִיָּדְךָ אֲבַקֵּשׁ. וְאַתָּה כִּי-הִזְהַרְתָּ רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ, לָשׁוּב מִמֶּנָּה, וְלֹא-שָׁב, מִדַּרְכּוֹ--הוּא בַּעֲוֹנוֹ יָמוּת, וְאַתָּה נַפְשְׁךָ הִצַּלְתָּ" (יחזקאל לג, פסוקים ח-ט).
נ.ב. בשבילך צניעות זה דבר "ריק", שטחי", וא "פרימיטיבי", חס ושלום? או שהבנתי לא נכון? אם הבננתי לא נכון - אני מבקש סליחה.
בסופו של דבר, כן. אם אדם הוכיח ולא שמעו לו - הוא נקי והאחריות רק על הרשע עצמו: בְּאָמְרִי לָרָשָׁע, רָשָׁע מוֹת תָּמוּת, וְלֹא דִבַּרְתָּ, לְהַזְהִיר רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ--הוּא רָשָׁע בַעֲוֹנוֹ יָמוּת, וְדָמוֹ מִיָּדְךָ אֲבַקֵּשׁ. וְאַתָּה כִּי-הִזְהַרְתָּ רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ, לָשׁוּב מִמֶּנָּה, וְלֹא-שָׁב, מִדַּרְכּוֹ--הוּא בַּעֲוֹנוֹ יָמוּת, וְאַתָּה נַפְשְׁךָ הִצַּלְתָּ" (יחזקאל לג, פסוקים ח-ט).
נ.ב. בשבילך צניעות זה דבר "ריק", שטחי", וא "פרימיטיבי", חס ושלום? או שהבנתי לא נכון? אם הבננתי לא נכון - אני מבקש סליחה.
בשבילי צניעות זה דבר כל כך שולי. מה שבן אדם לובש/לא לובש לא מעיד על מי שהוא באמת, וסלח לי גם כן אם הבנתי לא נכון אבל אתה אומר בעצם שאישה שלא מכסה את כל הגוף שלה, או במילים אחרות הולכת עם גופיה כי היא לא רוצה להתבשל מחום היא פרוצה?
אלוהים ישמור כסה את עצמך אתה די להכתיב לכולם מה לעשות אני לא אכסה את עצמי כי אני לא מאמינה שזה נותן משהו. אני לא אתלבש צנוע ואמות מחום. מי שירצה למות מחום שיתלבש כמה שבאלו ואיך שבאלו ואני לא מדברת בכלל על כל הכפיות שאתם כופים עלינו כאן ואנחנו שותקים על זה תגידו תודה ואל תגזימו
ובקשר לסירחון אל תשווה בכלל. לרוב האנשים במדינה לא מפריע לראות מישהי שלא מכסה את עצמה ומי שלא מתקלח זה מפריע לרוב מי שלידו. שכן גם אף אחד לא מכריח אף אחד להתקלח.. מה ההיגיון בהשוואה שלך..
כי כמו שאמרתי לך בדיון הקודם (ושוב התעלמת מזה) לאף אחד שמסריח לא אומרים להתרחץ פשוט מתרחקים ממנו אז הדוגמה שלך דיי גרועה.
שואל השאלה:
אני ראיתי איך מבזים בן אדם שלא מתקלח ומדברים נגדו. אבל שמדברים נגד פרוצות - עושים רעש למה מדברים עליהן בכלל?
אני ראיתי איך מבזים בן אדם שלא מתקלח ומדברים נגדו. אבל שמדברים נגד פרוצות - עושים רעש למה מדברים עליהן בכלל?
בחברה החילונית בחיים לא ראיתי שאומרים לבן אדם להתרחץ :/ לא יודעת אם ככה זה אצלכם.
מסכימה, יצא לי להיתקל בהרבה אנשים עם ריח מסריח ומעולם לא שמעתי מישהו שאומר להם ללכת להתקלח.
באותו הנושא: