5 תשובות
לא לצאת לרחוב
מה הסיבה שאת מפחדת מהם?
מה זאת אומרת?
שואל השאלה:
אני מפחדת כי קרה לי מקרה וכמעט בא אלי משהו ונגע בי
הדרך הכי טובה להתמודד עם פחד זה להתעמת בו תיכנסי לרחוב ותנסי כמה שיותר חזק לא לפחד
באותו הנושא: