7 תשובות
האפשרות השניה
קשה... אבל אני אלך על חולה נפש.
שואל השאלה:
אם השאלה הזאת הופכת להיות ויראלי, אני בן אדם מצליח.
כלום אתה יצאת לרכוב על אופניים מה הבעיה
מה הבעיה? קוראים לזה גיל הטיפש עשרה. התסמינים- בעיות שינה, מחשבות הזויות שמונעות ממך להרדם, והרגשה גרועה. אה, וחצ'קונים. הפתרון- לגדול
שואל השאלה:
לא, אני פשוט החלפתי שעות שינה...
חחחחחחחח אשכרה? הלוואי שלי ירשו לצאת ברבע לשש בבוקר איזה כיף לך