15 תשובות
13 והפסקתי שם משעמום
שואל השאלה:
יואוו נכון בעונה 11 זה כזה מיאש ואין כוח להמשיך?? אני רק לאחר כמעט שנה המשכתי
אנונימית
סיימתי אתמול עונה 14 ואני עצובה:(
מחכה כבר לעונה 15 שתצא בספטמבר
שואל השאלה:
יאא יצא עונה 15?? איזה התרגשותת יאאלה החופש הזה אני חייבת לסיים תסדרה הזאת לא הגיוני שאני תקועה עלייה 3 שנים
אנונימית
מחכה לעונה 15 גם
סיימתי את 14
סיימתי את 14 ב20.6
עכשיו אני מחכה לעונה 15
הפסקתי בפרק 3 כי זה שיעמם אותי האמת
house on fire
לא, יוצא ב26 בספטמבר
הגעתי עד ל9 אבל בגלל שהייתה תקופה ארוכה שלא ראיתי החלטתי לראות הכל מחדש אז עכשיו אני 8
עונה 7 פרק אחד אבל אני לא יכולה לראות כי סדרות לא עובד וגם אתרים אחרים לא .-.
וואו אני בעונה 5
מרגישה מעפנה
חחח זה ישמע לכם שכאילו אין מצב אבל סיימתי את כל האנטומיה בחודשיים!