15 תשובות
13 והפסקתי שם משעמום
שואל השאלה:
יואוו נכון בעונה 11 זה כזה מיאש ואין כוח להמשיך?? אני רק לאחר כמעט שנה המשכתי
יואוו נכון בעונה 11 זה כזה מיאש ואין כוח להמשיך?? אני רק לאחר כמעט שנה המשכתי
אנונימית
סיימתי אתמול עונה 14 ואני עצובה:(
מחכה כבר לעונה 15 שתצא בספטמבר
מחכה כבר לעונה 15 שתצא בספטמבר
שואל השאלה:
יאא יצא עונה 15?? איזה התרגשותת יאאלה החופש הזה אני חייבת לסיים תסדרה הזאת לא הגיוני שאני תקועה עלייה 3 שנים
יאא יצא עונה 15?? איזה התרגשותת יאאלה החופש הזה אני חייבת לסיים תסדרה הזאת לא הגיוני שאני תקועה עלייה 3 שנים
אנונימית
מחכה לעונה 15 גם
סיימתי את 14
סיימתי את 14 ב20.6
עכשיו אני מחכה לעונה 15
עכשיו אני מחכה לעונה 15
הפסקתי בפרק 3 כי זה שיעמם אותי האמת
house on fire
לא, יוצא ב26 בספטמבר
לא, יוצא ב26 בספטמבר
הגעתי עד ל9 אבל בגלל שהייתה תקופה ארוכה שלא ראיתי החלטתי לראות הכל מחדש אז עכשיו אני 8
13
עונה 12 פרק 4
עונה 7 פרק אחד אבל אני לא יכולה לראות כי סדרות לא עובד וגם אתרים אחרים לא .-.
וואו אני בעונה 5
מרגישה מעפנה
מרגישה מעפנה
חחח זה ישמע לכם שכאילו אין מצב אבל סיימתי את כל האנטומיה בחודשיים!