10 תשובות
עניין של טעם כפרה עלייך
טעם..
בעיניי הוא מושלם
הוא נראה טוב, הוא לא הכי חתיך בעולם אבל לא מכוער
זה לא שיש לו מראה יחודי אבל הוא ממש מושך איכשהו
וזה עיניין של טעם אחרי הכל
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הוא קצת נראה כמו ילדה כזאת
לא יודעת משהו לא מסתדר הוא ממש לא גברי
אנונימית
דווקא לדעתי הוא גברי רצח
אנונימית
כן גם לטעמי הוא לא גברי בכלל
הוא נראה די טוב
היי זה ההוא מזאק וקודי
גם לדעתי