126 תשובות
לא
לדעתי לא
תלוי אם את גזענית או חא
לא
לא
שואל השאלה:
מה זו אומרת משפחה?
אז כן או לא?
אנונימית
ממש לא. אנחנו בני אדם בדיוק כמוהם, הם לא נחותים מאיתנו בשום צורה.
אנחנו נבחר את היהודי כי הוא חלק מקבוצת השווים שלנו.
אם ערבי מוסלמי היה במצב הזה הוא היה בוחר את הערבי המוסלמי.
אם נוצרי היה במצב הזה והיה נוצרי ויהודי - הוא היה בוחר נוצרי.
זה לא קשור לזה שהוא יהודי, זה קשור לזה שאנחהו יהודים.
שואל השאלה:
מה הקשר מוסלמי עכשיו
אתה לא מובן
אנונימית
^עניתי ל'טיטושי'
שואל השאלה:
tdd למה התכוונת אם אני גזענית או לא
אנונימית
יש יהודים שבכל רגע יכולים להרוג את כל המשפחה שלך
דת לא משפיעה
כמו שכתבתי תלוי אם את גזענית
לא
לדעתי, כן.
כן
אנונימית
תראי למי שחי בפנטזיה ושואל "אולי הוא יהודי רע? גם הוא יכול לרצוח"

בסיטואציות כאלה אין אפשרות להתחיל עכשיו לפתוח קורות חיים

במקרים כאלה ברור - מי שבא מהעם שלך קודם לכל
מי שבא מהמשפחה שלך קודם למי שמהמשפחה ליד
רק טבעי שזה יהיה ככה
לעמו מי שמהמשפחה שליד *
לא.
הרבה דברים קולעים ונכונים ביותר בתגובה של חריף שואלת השאלה מציע לך לקרוא כל מה שהוא כתב
ממש ממש לא! החיים של כולנו שווי ערך!
בסופו של דבר אם תצטרכו השתלת כליה או לב או כבד גם "גוי" יכול לתרום את האיבר(במידה והסוג דם תואם וכו') כי בסופו של דבר כולנו גוש בשר ואין הבדל בינינו!
כן
למי שכתב למעלה שכל יהודי יכול לסכן חיים, זה לא נכון. בלי עין הרע מתי בדיוק יהודי עשה פיגוע לרציחת יהודים אחרים? או בכללי מתי יהודי עשה פיגוע התאבדות? אנחנו אחים. יהודים זה משפחה ומשפחה קודמת לכל. והיהודים יותר מוסריים, "לא תרצח"
ישי שליסל ^
בגדול לא..
אבל אין ספק שיש דתות שלוקחים את זה אחרת..
הוא לא באמת חולה נפש, אני מכירה מישהו שקשור למקרה (עורך דין) ופרסמו שהוא חולה נפש כדי לא לעורר מהומה
לא הייתה לו מחלה נפשית כלשהי והוא עשה את זה אך ורק כי כתוב לרצוח הומואים בתנך
^^^^^ אולי הוא, אבל זה לא כמו אצל נוצרים או מוסלמים. לדוגמא היה נוצרי אחד שירה ממגדל בבית מלון ועשה טבח במאות נוצרים אחרים. או במקרה של מלחמת האזרחים בסוריה, ודעאש שהורג אנשים מוסלמים אחרים. אצלינו זה לא ככה
לתת גם דוגמא של אדם אחד לעומת הכמות הענקית של דוגמאות מהצד השני כל כך לא רלוונטי
יודעים מה ההגדרה של אינסופ? רחוק בהפוך יחסי שכבר אומרים שאין לו סוף

zה ההבדל בכמויות בעניין פיגועים וחבלה
רחוק באופן יחסי*
חריף אש כולנו בני אדם אבל רק איזה 56 מדינות מוסלמיות רוצים אותנו מתים ועוד 50% מהמוסלמים בארץ אבל עזוב אותך - כולנו בני אדם
להגיד שיהודי יותר טוב מכל אדם אחר גורם לכם להישמע כמו היטלר! לא פלא שיש כל כך הרבה אנטישמיות
קודם כל את אדם רגשי שיורקת שטויות
יש אנטישמיות בגלל שאנחנו רוצים לחיות את החיים שלנו בשקט בלי שאחרים ידחפו את עצמם אלינו ? את הזויה
דבר שלישי אמרנו שחיים של יהודי יותר חשוב כי אנחנו משפחה
כמו שאת תדאגי למשפחה שלך לפני שתדאגי למשפחה של השכן
תראו מי שמדבר, תביא לי הוכחות שחיים של יהודי שווים יותר מחיים של אדם אחר
אם אתה מסתכל על זה מרחוק כולנו משפחה אפילו אתה ואיזה קוף באפריקה, זה עדיין לא אומר שחיים של יהודי שווים יותר מחיים של אדם אחר
ודברי רביעי התעלמת מצוין מהעובדה שאמרנו שמלא מדינות מוסלמיות רק רוצות שתושמדי ועוד 50% בארץ לא מכבדים אותך ואת המדינה שלך אבל אני מניח שזה בגלל שאת פחדנית למה שתצמדי לאמת תלכי עם מה שמשרת את האינטרס הפחדני שלך
כתבתי לך למה מג.. אם אשכרה תצטרכי לקרוא ולנהל דיון תוכלי להבין
~meg griffin~
בוא אל תגזים! יהודי באמת יותר טוב מכל בנאדם אחר. לכל יהודי בעולם, גם אם נראה שהוא הכי רע בעולם, אין כוונות רעות. אנחנו היהודים, ובעיקר היותר מאמינים, טהורים. "אל תרצח" אל תגנוב" "אל תנאף" וכל אלה... אז בוא תחשוב טוב טוב למה אנחנו לא אוהבים את המוסלמים... ובחיים אל תשווה אותנו להיטלר כי בניגוד להיטלר, לאף יהודי אין שנאת חינם כלפיי מישהו
פשוט אל תנסו לשכנע דעה של אחרים..זה תא עובד ככה כל אחד והדעה שלו
אנונימית
אתם פשוט עיוורים, אתם לא רואים את זה שאתם גזענים ומתרצים את זה על התורה, אתם לא שונים מאף אחד אחר בעולם! צאו מהסרט שאתם חיים בו! כשאתם תמותו כולכם תירקבו באדמה גם היהודי וגם ה"גוי" כולכם אותו הדבר והחיים של כולכם שווים אותו הדבר
אל תתכחש לאבולוציה, תלמד אותה ואז תחליט
מי בכלל עכשיו דיבר על תורה?
אני בתשובה שלי ציינתי את התורה?
מה אתם ילדים קטנים??
כל אחד והדעה שלו
אנונימית
אז בוא תגיד למה אתה חושב ככה אם זה לא מהתורה
אולי תורת הגזע?
את יכולה ללכת רגע לתשובה שלי ולראות מה כתוב?
אוי סליחה שהאמת מעליבה אותך, לא התכוונתי לפקוח לך את העיניים..
לפני שאת חושבת שאת פוקחת עיניים את יכולה לקרוא את התשובה קודם ואז להגיב אליה ? אני כתבתי בכלל משהו לגבי התורה בתשובה שלי?
אתה מתכוון לתגובה על הערבים? כי בדיוק כמו שאותך חינכו מגיל קטן שאתה שווה יותר מכולם אותם חינכו שלרצוח ולשנוא אותך זאת הדרך הנכונה. זה לא אומר שהם נולדו רעים, זה רק אומר שהם חונכו בצורה נוראית בדיוק כמוך.
א. קודם כל זה לא משנה את אומרת בעצמך שהם רעים .. זה כל העניין

ב. זה לא מה שכתבתי בכלל אמרתי את התשובה שאני כתבתי מתחת ההודעה הגדולה של חריף אש
יש הרבה יותר הוכחות לאבולוציה מאשר לדת שלך, לפני שאתה מתווכח איתי לך תלמד על האבולוציה והמפץ הגדול.
יש לנו גנים משותפים עם הכל, זה לגמרי תלוי במה שאתה מגדיר משפחה.
קודם כל אם היית לומדת על המפץ הגדול היית יודעת שזה חישוב.. לא הוכחה מוחלטת...

דבר שני מה הקשר גנים משותפים עם הכל? את כרגע בישראל נכון? בעם ישראל? כחלק מהעם היהודי נכון? זה המשפחה הקרובה שלך?
לגבי התשובה שלך אחרי חריף אש, במקרה כזה הייתי מנסה להבין את החיים שלהם ושואלת אם יש להם משפחה או משהו. אם אי אפשר לבדוק בכלל, אז הייתי בוחרת להציל את הערבי כי אז הוא היה הולך לחברים ומשפחה שלו ומספר להם שיהודיה הצילה אותו, שאנחנו לא רעים ושיש גם יהודים טובים.
בזמן שרוצים להרוג 2 אנשים ואת צריכה לבחור אחד את חושבת שאת יכולה לעצור ולשאול את החיים של כל אחד וגם אז תקריבי את החיים של היהודי בשביל הסיכוי שהערבי לא אולי שיקר עליך כי את חושבת שהוא יספר כמה היהודים הם נפלאים שהם הקריבו את החיים של האנשים שלהם בשביל שהוא יוכל ללכת?
אמנם המפץ הגדול הוא חישוב ולא בטוח אבל שום דבר בחיים הוא לא בטוח חוץ מהמוות ובגלל זה אני לא מחייבת על עצמי דברים כמוכם, בדת אתה מחויב להקריב הרבה מחייך בזמן שאין לך בכלל הוכחה
וחריף אש אני לא מכירה אותך ויודעת כמה אתה יודע ובגלל זה הצעתי לך ללמוד על האבולוציה מאשר לתקוף אותי
אוי אוי אוי אקריב חיים של יהודי ומה אם להקריב חיים של ערבי? הוא גם חיים! אם אפשר אני אציע שיהרגו אותי במקום את אחד מהם אבל הבחירה היא בין שניהם אז עניתי
אם אתה חושב שזה שקר ואתה חושב שיש אלוהים אז אתה כנראה לא יודע מספיק
אז את אומרת שהדרך לעשות את המצב יותר טוב זה הידיעה שאחת כמוך מסוגלת להקריב אותי וזה ערבות הדדית ואווירה טובה ?
איך בדיוק אתה יודע שאתה יודע יותר ממני?
אז אתה אומר שהדרך לעשות את המצב טוב יותר זה הידיעה שאתה רוצח מישהו שיכול להיות אבא של 10 ילדים רק בגלל שהוא ערבי?
אני רוצח או שזה אדם אחר רוצח ואני צריך לבחור ?
בעיקרון אתה שותף לרצח אלא אם כן הוא מאיים עליך שהוא ירצח אותך אם לא תבחר ואז זה בעיקרון בחירה מוסרית, אם אתה יכול לחיות עם עצמך כשתדע שהחיים שלך עלו במחיר של חיים של אדם אחר, האם מהרגע הזה תנצל את החיים שלך כמו שצריך כי אחרת תרגיש שאתה מבזבז את החיים שלך שהיו יכולים של אדם אחר, או שבכלל לא יהיה לך אכפת
אז את אומרת שהדרך שאנחנו נשפר את המצב שלנו פה בארץ ובקהילה שלנו זה שנזנח את הערבות הדדית והמחויבות אחד לשניה בשביל לנסות לרצות זרים שלא קשורים אלינו ?
אתה לא ענית לסוג של שאלה שלי
ואת האמת שאני משנה תשובה, הייתי עושה אנד דן דינו או הופכת מטבע כי ככה לא יהיו לי רגשות אשמה
אני לא יורדת לרמה שלו
אוקיי אן דן דינו
עכשיו שאלה שלי היא האם את רוצה לשפר את המצב שלנו פה בארץ ובמגזר היהודי?
מבחינת הערבים יהודים? ברור, אנחנו בחרא של מצב אבל לבחור יהודי במקום ערבי רק בגלל שהוא יהודי זאת לא הדרך
אני מדבר כרגע מבחינת יהודים ויהודים
איזה מצב יש לנו מבחינת יהודים יהודים בדיוק?
אני לא ארד לרמה הנמוכה של הערבי שהיה בוחר ערבי בגלל שהוא ערבי וביהודי שהיה בוחר ביהודי בגלל שהוא יהודי, חשבתי שהבהרתי את זה כבר.
חזרתי בי בתשובה הראשונה, הייתי מטילה מטבע או משהו שהוא לא לגמרי החלטה שלי..
אתה אולי משווה אותי לערבים רוצחים אבל אני משווה אותך לנאצי!
זה שאת עושה בחירה "נעלה" ובסופו של דבר את והאנשים שאת אחראים עליה מתים לא עושה אותך טובה יותר אם את מתה...


כרגע כל החיכוכים והדברים שקיימים בין יהודים ליהודים - היית רוצה שזה ישתפר?
אתה מוכן להיות יותר ספציפי לגבי החיכוכים האלה מדבר עליהם, בין למי במדויק אתה מתכוון?
אני לא מעדיפה למות כי ככה אני נעלה, אני פשוט לא רוצה רגשות אשמה, זה אנוכיות טהורה אבל מה אכפת לי.
יש ערבים טובים ויש רעים
יש יהודים טובים ויש יהודים רעים
יש גרמנים טובים ויש גרמנים טובים
יש בני אדם טובים ויש בני אדם רעים
וזה כמובן לפי ההגדרות של כל אחד לטוב ורע
מה זה בין מי למי?
המגזר היהודי נמצא במצב מושלם? אין לנו חיכוכים בינינו אין בעיות?
הלוואי שתתעורר מהחינוך הנוראי שקיבלת ותראה את התגובה שלך כמו שאני רואה אותה
יש יותר מידי אז אני לא יודעת למי אתה מתכוון
אוקיי- והיית רוצה שהיותר מדי הזה יפתר?
גדלתי וקיבלתי חינוך חרדי והתעוררתי על החיים שלי, מאחלת גם לך
אתה מוכן להגיע לפואנטה?
תעני פשוט על השאלה - היית רוצה שהבעיות במגזר היהודי יפתרו כן או לא?
כן אבל זה בלתי אפשרי
אז אך את רוצה לפתור את זה אם בידיעה את מוכנה להקריב אנשים מהעם שלך בשביל לרצות מישהו אחר?
מה הקשר, דבר ראשון שיניתי את התשובה הזאת לאנד דן דינו או הטלת מטבע.
דבר שני, אין פיתרון כי תמיד יהיו סיכסוכים
אני שואל אותך שאם את רוצה לפתור את הסיכסוכים אך תפתרי אותם אם בעדיפות שלך את שמה זרים לפני העם שלך?
זה שאתה מחליף את הדעה שלך כל שניה זאת בעיה שלך ואני ואתה לא אותו הדבר, אני לא אהיה דתיה שוב כי אני יודעת ששת היא שקר, ממליצה לך לקרוא את הספר "יש אלוהים? האשליה הגדולה של הדת"
וזה שאני לא מאמינה באלוהים לא אומר שאני שמאלנית, אני ימנית
אני לא מבינה מה אתה רוצה ממני, מה השאלה פה?
אתה רוצה לחיות בשקר, תהנה, לא בעיה שלי.
וכן אני ימנית לפי הדעות שלי לאיך לגמור את העיניין עם עזה
השאלה פה זה אך את רוצה לשפר את המצב במגזר שלנו אם את מוכנה להקריב את האנשים שלנו למען אנשים זרים. מה קשה בשאלה ?
אך ימני אדם בלי זהות ישראלית יהודית אפילו אם אתאיסטית?
המצב בין היהודים לבין היהודים הוא לא דווקא מסובך בגלל הערבים אלא בגלל דת
זה לא היה השאלה שלי...

אך את רוצה לקרב את המצב ולשפר בין יהודים אם את מוכנה להקריב יהודים?
אני ישראלית, נולדתי בישראל ואני גרה כאן כל חיי.
אני יהודיה, אמא שלי יהודיה למרות שזה שאני יהודיה לא אומר לי כלום.
ואני אתאיסטית
דאמט כמה פעמים אפשר לומר שאני אטיל מטבע ואתן ל"גורל" להחליט
לגבי עזה, אני חושבת שצריך להציע להם הצעה(זה ממש מפורט אין לי כוח לכתוב את כל זה) ואם הם לא יסכימו לה לנתק להם מים וחשמל עד שהם ייתיאשו ויסכימו או שהם ייפתחו במלחמה ובמקרה כזה אנחנו נלך עד הסוף עם המלחמה, ללא הסכמי שלום או משהו כזה כי זה תמיד בולשיט.
שוב מה הקשר מטבע אם את מוכנה בכלל להקריב את הבן אדם היהודי מהמגזר שלך מה קשה להבין??
אני מוכנה ל"הקריב" אותו כי גם הערבי הוא בנאדם ובגלל זה אני לא מוכנה לקחת אחריות על החלטה כזאת גדולה
אך את רוצה לשפר את המצב במגזר היהודי אם אין לך בעיה להקריב יהודים למען זרים במקום להראות שאת מלוכדת איתנו ומוכנה לעשות בשבילנו ולתת על מנת שניהיה חזקים יותר?
וזה לא "להקריב"
זה חד וחלק להקריב.. את עלולה להיות הגורם למוות שלו בשביל שהאחר יגיד כמה את נחמדה.. זה הקרבה
לשפר את המצב בין היהודים לא ייקרה אם נהרוג אנשים זה יקרה שאנשים יקבלו את השונה בכל מצב שהוא ולא ייכפו דברים בשם הדת וזה גם לא יעזור לגמרי
וכמה פעמים אפשר להגיד את זה אני אתן ל"גורל" להחליט על דבר כזה, אוקיי?
אני שואל אותך שאלה פשוטה - אני מבקש תשובה לשאלה שאני שואל ולא למשהו שלא שאלתי

אך את רוצה לשפר את המצב במגזר היהודי אם אין לך בעיה להקריב יהודים למען זרים במקום להראות שאת מלוכדת איתנו ומוכנה לעשות בשבילנו על מנת שניהיה חזקים יותר?
לא... להטיל מטבע זה פשוט להגיד שהחלטת לפתור ממחויבות אבל עדיין אם תצטרכי להגיד שאת בוחרת להרוג את היהודי את עדיין גרמת לזה בגלל שלא בחרת אחרת - פשוט תעני על השאלה זה לא קשה
אני חושבת שהיהודים צריכים להפסיק להבדיל את עצמם מאחרים במקום לשים את עצמם מעל כולם כמו הנאצים ולהקריב ערבי רק כי הוא נולד שונה ממך
את מוכנה לענות על השאלה שאני שואל ? לא הזה שאת רוצה להעדיף שאני אשאל
אך את רוצה לשפר את המצב במגזר היהודי אם אין לך בעיה להקריב יהודים למען זרים במקום להראות שאת מלוכדת איתנו ומוכנה לעשות בשבילנו על מנת שניהיה חזקים יותר?
המצב לא ישתפר אם נעדיף להציל את היהודי. אני עונה לך על זה כבר שעה
לא את לא עונה ושוב את לא עונה אני אשאל שוב

אך את רוצה לשפר את המצב במגזר היהודי אם אין לך בעיה להקריב יהודים למען זרים במקום להראות שאת מלוכדת איתנו ומוכנה לעשות בשבילנו על מנת שניהיה חזקים יותר? אך את רוצה לשפר את המצב אם היהודי ירגיש שאת מוכנה להקריב אותו במקום להשתדל בשבילו?
אז אך המצב במגזר היהודי ישתפר אם נעדיף להקריב את היהודי?
איך המצב ישתפר אם נעדיף להקריב את הערבי ולהוכיח שאנחנו קבוצה סגורה, אנוכית ונאצית לכל דבר ועיניין?
אך המצב ישתפר אם תראי שאת מוכנה להקריב אנשים מהקבוצה שלך ואין לך שום נאמנות אליהם ואת לא מוכנה לתת ולהשתדל למענם והם יעשו אותו דבר למענך אם את מוכנה להקריב אותם ככה?
נאצים קודם כל זה אנשים שפעלו מרצון שספציפית לשנוא ולהשמיד - תיהיה שפויה בשיחה אל תגידי סתם מונחים מוגזמים אני רוצים לדבר עם ההיגיון שלך פה להגיד על רצון לחיות עם עצמנו ולדאוג לעצמנו נאציזם זה חילול בכלל על מה שה-6 מיליון יהודים עברו עם הנאצים
הוא לא ישתפר אבל כנל לאם הייתי בוחרת את הערבי.
תקרא על תורת הגזע ותראה שאתה נשמע לגמרי כמו נאצי
המצב לא ישתפר ברגע שיהודים ירגישו שיהודים אחרים תומכים בהם ומוכנים להתשלד למענם ולא יקריבו אותם זה לא בין השאר למשל חלק גדול מהמריבה בין ימין לשמאל היום שהימין מרגיש שהשמאל עושה?
תורת הגזע מדברת על עליונות גזע
אני דיברתי על נאמנות כלפי אנשים שאתם חלק מהם נכון? זה אותו הדבר..............?????? על זה מתו 6 מיליון יהודים??? על נאמנות למשפחה ??
שאת* חלק מהם
זאת לא נאמנות למשפחה, זאת האמונה שלחי שיהודי שווים יותר מחיי ערבי וזה כמובן שגוי
אז לטענתך הבעיה היא בשמאל? ואם השמאל להקריב אז הכל ייפתר? זה לא ייקרה
זה האמונה שאתה צריך להיות נאמן יותר לאדם שקרוב אליך מאדם זר
אם השמאל ידאג יותר לאינטרסים של המדינה שלנו ושלנו אז כן - המצב יהיה יותר טוב
אני לא שמאלנית אבל אני לא מסכימה איתך
מה לא להסכים בזה שהם נוטים יותר לנסות להיות פשרנים ולוותר ולרצות זרים למרות שיש לנו כל הצדקה?
מר"צ בעד ישראל חזקה או מצידם לוותר על הכל?
שוברים שתיקה זה אירגון ימני או שמאלני?
בצלם?
אני לא יודעת, אני לא בדקתי וקראתי על המפלגות האלו, בכל מה שקשור לנושא אני לגמרי בורה
אז אני אסביר לך את החלוקה

מר"צ זה מפלגה שכרגע מונהגת על ידי מישהו שביקרה בקבר של יאסר ערפאת והייתה בניחום אבלים של משפחה של מחבל

הרשימה המשותפת זה רשימה של מפלגות ערביות מוסלמיות שיוצאות בגלוי נגד המדינה בכל מקום וחלק מהאנשים שלה או משתתפים באלימות נגד חיילים כמו המרמרה וחנין זועבי
או מרצים על חשיבות שאהיד (הזה שמת למען המלחמה) באוניברסיטה בגדה ועוד
שבורי שתיקה זה אירגון שנתפס כבר בכמה סיטואציות משקר לגבי פעילויות של צה"ל ומנסה להציג את זה בכל העולם למרות העובדות ההיסטוריות של הסיכסוך
כלכלית הם סוציאליסטים שזה אומר לחלק כסף בלי לצפות שאדם יעבוד אלא פשוט יקבל כסף ככה שמישהו שיביא 7 ילדים לעולם מ-7 גברים שונים ואף אחד מהם לא נמצא המדינה תדאג לכלכל את האישה הזאת בזמן שהיא תמשיך להביא עוד ילדים מגברים שונים