7 תשובות
לא מזמן.
כאילו, אני יודעת שזה היה מלחיץ כל פעם מחדש והכל, אבל הוא חסר לי ):
ממתי יש צלצול
שואל השאלה:
יש את הפסטט
עכשיו יש את הצילצול של אייפון
יש תוכנה לסטיפס באייפון??
השתנה בעדכון לצערי, הפססט נשאר בגרסאות הקודמות
שואל השאלה:
לא אבל זה נשמע כאילו שלחו הודעה בווצאפ אצל איפונים כאלה