7 תשובות
תמיד יש את הצעד הזה
אנונימית
פשוט לא להשקיע בזה יותר מדיי מחשבה
היא חברה שלך אז תרשי לעצמך לאהוב ולהתגעגע כמה שבאלך
שואל השאלה:
צעד או צד?
צעד או צד?
אנונימית
בשביל להגיע למצב של מערכת יחסים עמוקה חייב לשים את עצמך במקום פגיע במידה כזו או אחרת. לא ניתן להתאהב מבלי להיות פגיע גם
את יכולה בהתחלה להגיד לה את זה בצורה מרומזת, כמו "וואו המון זמן לא נפגשנו" או משהו כזה.
אנונימית
וואי מכירה את ההרגשה
אבל אל תתני לאגו לנצח אז מה תראי קצת אהבה תאמיני לי שכיף לשמוע ממשהו שמתגעגעים אליך
אבל אל תתני לאגו לנצח אז מה תראי קצת אהבה תאמיני לי שכיף לשמוע ממשהו שמתגעגעים אליך
באותו הנושא: