13 תשובות
לאן את טסה?
שואל השאלה:
אין סיכוי שאתן מפה אבל דרום.
ובוא לבר אין לי בעיה להגיד אבל למה?
אנונימית
גם אני טס עוד כמה ימים
שואל השאלה:
איזה יום?
אנונימית
חמישי
שואל השאלה:
אה אני שלישי
אנונימית
לאן את טסה אבל? חחח מסקרן רצח
שואל השאלה:
אה חחח צפון איטליה
אנונימית
אהה אני לרודוס חח
תהני לך עם הפרארי!
שואל השאלה:
אשתדל(;
תהנה!
אנונימית
גם אני טסה ומאוד מצפה לזה...
וגם לי אין כלכך הרבה חברים.
אבל תצאי אולי עם איזה חברה ממש טובה
או של תבלי עם ההורים שלך..
תראי סדרות/ סרטים שאת אוהבת..
תכיני כל מיני דברים לחדר שלך, או מאכלים
אנונימית
מאיפה את? אם אנחנו גרות קרוב אנחנו יכולות לצאת ביחד
חברות שלי מבאסות בחופשים
אנונימית
מה קרה??
תקשיבי את יכולה ללכת לים לבד זה מרגעע