14 תשובות
דברי איתי בפרטי, אני חושבת שאני עונה על הדרישות
מבין אותך, גם אני כזה
מוזיקה היא חלק כל כך נחשב מהחיים שלי, אין לי מושג מה הייתי עושה בלעדייה
גם אני ככה , אני חייבת לחקור על כל להקה שאני שומעת או זמר יחיד ...
להבין למה אני מקשיבה
שואל השאלה:
האמת שאני לא חוקרת על כל להקה, כי אם הייתי עושה את זה היה לוקח לי אלף שנים אבל על הלהקות שאני ממש אוהבת אני כן אחקור
אנונימית
כן גם אני רק על הלהקות שאני אוהבת
אהבתי
איך הרבה כאלה, צריך לחפש בנרות, אבל יצא לי לפגוש כמה
את מוזמנת לדבר איתי אבל אני יותר בקטע של קלאסי- נסי להצטרף למסגרות של מוזיקה כמו הרכבים/ חוגים/ שיעורים
או אפילו קבוצות בפייסבוק ותמצאי שם לא מעט שמתעניינים בדברים האלה ותוכלי לדבר איתם.
אני אישית מוקפת בעיקר באנשים כאלה כי אני מוזיקאית ובמסגרות של מוזיקה ואמנות ורוב החברים שלי גם מוזיקאים או לפחות אמנים או מתעניינים... לא הייתי צריכה לחפש יותר מזה.
ממש מבינה אותך. אני בדיוק כמוך. בעיקר גם רוק.
וואו אני ממש כמוך,אני ברמה שאני חוקר על מה מדבר כל שיר והרקע של הלהקה,אני לא מנגן על משהו ואני ממש מחובר למוזיקה,ואני גם בכיוון של רוק,מטאל.
קיצר את לא יחידה
לדבר איתי, חוקר כל דבר אפשרי על להקות וזמרים יחידים
אלוהים, את מבינה לליבי!!!!

תמיד שאני שואלת אנשים מה הם אוהבים לשמוע הם כזה "מעורבב/הכל מהכל" כאילו מה.
שואל השאלה:
הכל מהכל זה אומר "אין לי באמת טעם במוזיקה ולא אכפת לי מה אני שומע."
אנונימית
ב ד י ו ק.