10 תשובות
כלום זה ספאמים..גם על טל מוסרי
כואב כואב
אנונימי
זה ספאם, גם אותי שיגעו
לא קרה כלום מנסים להספים
כלום
הוא נחת על מחט וכאב לו בתחת
כלום,סתם מפגרים.
לא קרה כלום לאף אחד אנשים פה פשוט משועממים חח
חלה באיידס מסכן...
אנונימית
כלום לא קרה בפעם המאה בהתחלה הם אמרו על טל מוסרי