3 תשובות
לכל אחד יש רגשות אחרות ואם זה כן מעצבן אותך סימן שזה הגיוני
הגיוני מאוד
אתה דואג לאחותך הקטנה בסך הכל
שואל השאלה:
אני בן. שכחתי ששיניתי לנקבה מבגדר בשביל לבדוק משהו...
אנונימית