28 תשובות
אוף כן.
ErO
כן
כע
את האמת לא אכפת לי.
אבל מעדיפה שלא.
אנונימית
כן
כן מאוד, גם שעכשיו הם מצליחים ומוציאים מוזיקה טובה
אנונימית
חלום שלי
כן כל כךךךך
כעע הם היו מושלמים ביחד
לא ממש הערצתי אותם אבל כן היו להם שירים מעולים אז כן
אגב, הנה קישור לקבוצה המעודכנת (נפתחה מחדש היום..) של דיירקשניות:
https://chat.whatsapp.com/bnrsskm1lfugvbv6pnl0zx
לתגובה שמעליי, לפי מה שאני יודעת יש קבוצת וואטסאפ רשמית של דיירקשניות חח
היא נסגרה ממזמן ^
עד כמה שידוע לי..
יש מצב לקישור? יהיה אפשר לאחד את הקבוצות ^
אין לי קישור לקבוצה, אני לא מנהלת שם
את יכולה לבקש?^
אני אבקש,אם יתנו לי אני אשלח לך
^ היא לא נסגרה חח פשוט לא מדברים בה הרבה
לדעתי לא, הם הרבה יותר טובים כל אחד בנפרד.
אנונימית