6 תשובות
"מים זה שמחה"-מוטו של רוביק.
נ"ב,מחבבת תעיר שלי סהכ
ErO
לא כול כך מעדיפה את נשר על פני קריית אתא אבל פה יש לי יותר חברים
לא במיוחד