6 תשובות
"מים זה שמחה"-מוטו של רוביק.
נ"ב,מחבבת תעיר שלי סהכ
נ"ב,מחבבת תעיר שלי סהכ
לא כול כך מעדיפה את נשר על פני קריית אתא אבל פה יש לי יותר חברים
לא במיוחד
באותו הנושא: