7 תשובות
כי הם מורידים לכולם נקודותת
כנראה כי הם לאחרונה מוחקים שאלות ותגובות על כל שטות
לפעמים הם לא הוגנים
אני לא מאלה שונאים אני מביא את דעתם לפי דברים ששמעתי
אני לא מאלה שונאים אני מביא את דעתם לפי דברים ששמעתי
כי חלק מהם מנצלים את מעמדם לרעה וזה יצר מן שם רע על הנאמנים
לפעמים הם מורידים אמינות ומוחקים תשובות שהם אישית לא אהבו למרות שהם יחסית בסדר ואנשים צוחקים מהתשובה עצמה
לא יודעת, ועכשיו אני בדילמה אם להפוך לאחת כזו
כי הם מורידים מנקודות האמינות לדעתי בתם, וזה מעצבן ולא פייר...
באותו הנושא: