7 תשובות
לא אבל ראיתי מלא דתיות יפות
אנונימי
כן יש הרבה יפות
יש לא מעט ברוך השם חחח
רק הפולניות ואולי הונגריות. כל שאר החרדיות נראות כמו הצרות שלי. מזעזעות ממש.
חוץ מזנ, מה שווה היופי אם הן ישר עושות 10 ילדים וכל הגוף נהרס?
אנונימית
את מתכוונת לחסידות גור הבלונדיות הבהירות?
זה כי הן באו מארצות הקור שיהיו בריאות, שם כולם דקיקים וכחולי עיניים
יפות או לא לא קשור לאמונה, ואני מאמינה..
לא , יש כאלו שיפות ויש כאלו שלא. לא הרוב אבל