3 תשובות
לא כול כך
אנונימית
מכירה +-. מהמלצות שנתנו לי לא ככ התלהבו.
בכל זאת אולי תנסי..
בדרכ הם שותפים בדברים בעיקר כם הניצבים והביטים שלהם, לדעתי פחות קמפיינים לדוגמנים..
בהצלחה :)
בכל זאת אולי תנסי..
בדרכ הם שותפים בדברים בעיקר כם הניצבים והביטים שלהם, לדעתי פחות קמפיינים לדוגמנים..
בהצלחה :)
ככה ככה
עשיתי אצלם 2 פרסומות לפני כמה שנים אבל עכשו כלום
עשיתי אצלם 2 פרסומות לפני כמה שנים אבל עכשו כלום
באותו הנושא: