7 תשובות
תלוי מה. ידני או אוטומט. ותלוי גם איזה מורה
חדרה , גם 150.
חיפה הכי זול 100 שח שיעור
עדיף לך לבדוק בפתח תקווה
תלמדי אצל המורה אריה הוא אחלה מורה והוא לוקח רק 120 או 130 אם אני לא טועה.
הוא מלמד באריאל האקסית שלי למדה אצלו ועברה טסט שני
לגבי השאלה..בעפולה יש מורים שלוקחים 200 ואני מכיר מורה שלוקח 300 אבל זה בגלל שזה שיעיר של שעה והוא מלמד על מאזדה cx 5 זה suv לכן המחיר בהתאם
אני למדתי על סיאט איביזה 2017 שיעור של שעה ועלה לי 160
שואל השאלה:
אה תודה לכל העוזרים, אני כבר לומד (חננאל)
פשוט סתם רציתי לדעת מה הכי גבוה
^ לול איזה חיים בסרט מי לוקח 200 שח על שיעור זה כמו טסט חח
מסכים איתך^