4 תשובות
הייתי לפני שנתיים בדיוק באוגוסט, אבל אני לא זוכרת שהיה חום מטורף, אבל כן היה חם
שנה שעברה הייתי באוגוסט והיה בדיוק בשבוע שהיינו גל חום מטורף
זה היה נורא לא יכולנו להיות בחוץ בכלל
זה היה נורא לא יכולנו להיות בחוץ בכלל
שואל השאלה:
מאי זה נעים... אבל זה לא אוגוסט
מאי זה נעים... אבל זה לא אוגוסט
אנונימית
הייתי במאי לפני כמה שנים והיה ממש נחמד אפילו ירד גשם, כנראה שיהיה נעים לא?
באותו הנושא: