9 תשובות
חחהחחה יאו מגניב לא שמתי לב בכלל:) איזה יפה
יואו! עשיתי לילה לבן! יאיי
חהח גם אני,, רק עם עצמי
חח ואפילו לא שמתי לב!
חח כןן אני ערה
גם אני וכואב לי הגב בטירוף בגלל הייתי כל הזמן במין ישיבה כזאת... אווץ׳
איזה עכשיו קמתי בא לי למות אני מתה מעייפות ואני לא נרדמת!!!
וואו איך מהר נגמר הלילה..
לישון.. o_o הגיע הזמן לעצום עיניים.. -_-
לישון.. o_o הגיע הזמן לעצום עיניים.. -_-
אני ^~^
באותו הנושא: