6 תשובות
מה הגובה שלך?
אנונימית
זה בסדר, כל עוד את מודעת לעצמך את לא תהיי אנורקסית
זה די בסדר
זה דיי מהיר לשבועיים ובהתחשב בגיל שלך.. אבל זה נורמלי
שואל השאלה:
כי חברה אמרה לי שאני מרזה מהר מידיי ושאני אהיה אנורקסית..
אנונימית
זה הגיוני ברור למה להאט?
אנונימית