4 תשובות
אני מפחדת
אני בוכה זה עוזר לי להתגבר
אני בוכה זה עוזר לי להתגבר
פעם פחדתי ממש והייתי לחוצה ובכיתי אבל עכשיו יש לי גשר אז יוצא שאני הולכת כל חודש בערך לאורטודנטית, אז די התגברתי על זה
אני ממש מפחדת חחח אבל כאילו בסוף קיבלתי מתנה אז נרגעתי חחח כמו ילדה קטנה
מודעת לדיליי**
יש לי התקף חרדה, סחרחורת, בכי, על סף הקאה. אם את מפחדת גם, שתדעי שיש ארגון בשם "ווימן פרנדלי" שעובד עם כל קופת חולים (זה לא שייך לביטוח אבל זה בתשלום סמלי), והן מציעות הדרכה לפני פגישה עם רופאי שיניים, והן יכולות לכתוב בדיוק לרופאה שלך מה ההעדפות שלך ומה את מרגישה. בהצלחה!
יש לי התקף חרדה, סחרחורת, בכי, על סף הקאה. אם את מפחדת גם, שתדעי שיש ארגון בשם "ווימן פרנדלי" שעובד עם כל קופת חולים (זה לא שייך לביטוח אבל זה בתשלום סמלי), והן מציעות הדרכה לפני פגישה עם רופאי שיניים, והן יכולות לכתוב בדיוק לרופאה שלך מה ההעדפות שלך ומה את מרגישה. בהצלחה!
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: