התחברות
הרשמה
אני ואחותי עם קשיים נפשיים היא מתנהגת בצורה מעיקה נורא כל הזמן רוצה תשומת לב וצועקת ואין שקט לשניה בבית כל הבית סובל
אז החלטתי לא לצאת איתה בכלל כי אני ממש מותשת נפשית וכשהיא יוצאת אז יש לי קצת שקט ,החלטה טובה?
26 ביולי 2018, 22:29
ביטחון עצמי
אחים
פסיכולוגיה
תשובה אחת
אם זה מה שעושה לך טוב, כן.
גם את בן אדם. אז וואלה כן החלטה טובה.
כ
כי לעולם חסדו
באותו הנושא:
אחותי הגדולה שונאת אותי והיא מתנהגת אליי מש רע בלי שעשיתי כלום למה זה ככה? ומה אפשר לעשות?
אני מרגישה שאחותי מתנהגת אליי כמו אל משרתת ורק מנצלת אותי
אחותי מתנהגת עליי מגעיל אני מיליתי לה את החדר עם בלונים ותמונות ילדות עזבו את זה שהיא לא אמרה תודה היה לה מסיבה בערב
אחותי הקטנה (בת 8) מתנהגת כמו בן
אחותי הקטנה מתנהגת כמו בת שש
יש לי אחות במצוקה ממש מצב נפשי שלה לא טוב בכלל ואנשים מנצלים את זה והיא כרגע עובדת אצל מישהו בתור רקדנית במסיבת רווקים.
אני בת 19 סובלת מדיכאון קשה כבר 3 שנים אין לי חברים ויש לי קשיים ריגשיים נפשיים וחברתיים. איך לצאת מזה?
זה הגיוני שאחותי המאומצת יותר קרובה אלי מאשר אחותי בדם? כי קשר נפשי לדעתי יותר חזק מקשר דם
אחותי האמצעית מתנהגת כמו פרחה וכבר נמאס לי ממנה..
אני לא סובל את אחותי הקטנה כי היא מתנהגת כמו מפלצת בבית, היום היא התגייסה ואפילו לא אמרתי לה שלום. יצאתי איתה קצת אכזרי?
אני עוברת משבר אישיות וקשיים נפשיים.. דיכאון חרדות מה שלא תרצו יש לי