4 תשובות
קראתי על זה לי אין את זה
אבל זה פוביה מסוימת שיש כיום ל 6% מהאוכלוסייה זה נקראה
פוביהמונטזנה
אבל זה פוביה מסוימת שיש כיום ל 6% מהאוכלוסייה זה נקראה
פוביהמונטזנה
שואל השאלה:
יא אני מיוחדת
יא אני מיוחדת
סורי התבלבלתי בין פוביה אחרת רוצה לדעת מה זה הפוביה הזאת אז הנה בתכלית בקישור הבאhttps://he.m.wikipedia.org/wiki/%d7%a7%d7%95%d7%91%d7%a5:nelumbo_nucifera_fruit_-_botanic_garden_adelaide.jpg זה לא נדיר כל כך מסתבר
סורי זה הקישור
באותו הנושא: