15 תשובות
לא, זה מסוכן
אני עושה את זה לפעמים אבל עדיף שלא זה קרינה
עדיף שלא
מלא קרינה
מלא קרינה
שואל השאלה:
זה חד פעמי..
זה חד פעמי..
אנונימית
לא
ממש לא בריא ולא ממולץ.
לא בריא אבל כיף
אנונימי
ממש לא! זה מלא קרינה וזה ממש מזיק לבריאות
גם ככה כולם מתים מה זה משנה בריא או לא בריא
שואל השאלה:
לא הבנתי זה יכול לפגוע מפעם אחת?
לא הבנתי זה יכול לפגוע מפעם אחת?
אנונימית
אני הרבה פעמים נרדם עם אוזניות ומוזיקה
^השפעה של קרינה לא באה מפעם אחת
לוקח זמן עד שזה משפיע
לוקח זמן עד שזה משפיע
זה גם ככה פוגע שאנחנו מול המסכים הרבה אז לפחות בלילה תתרחק מזה במיוחד כשזה אוזניות, תנוחי מהקרינה.
פעם הייתה ילדה שהתפוצצה מיזה כי הפלאפון שלה התחמם יותר מידי בשינה. לא מומלץ
זה המון קרינה,
וגם זה יכול לחשמל אותך.
אבל גם אם את עושה את זה בחיים לא עם אוזניות חוטים! הן יכולות להכנס לך עמוק מדי באוזן ולעשות המון בעיות.
אם כבר את ישנה רק עם אוזניות שעוטפות את כל האוזניים כמו בתמונה.
וגם זה יכול לחשמל אותך.
אבל גם אם את עושה את זה בחיים לא עם אוזניות חוטים! הן יכולות להכנס לך עמוק מדי באוזן ולעשות המון בעיות.
אם כבר את ישנה רק עם אוזניות שעוטפות את כל האוזניים כמו בתמונה.
באותו הנושא: