13 תשובות
עם אקדח בין 50-80
עם מחט בין 90-130
תלוי איפה
שואל השאלה:
את מנהריה?
אנונימית
אני מנהריה..30 שח אצל רפי הפריסר באקדח
200 שח במחט
וכל השאר בערך 70 שח בארנה
כן רפי טוב אני עשיתי אצלו באקדח לפני שנתיים עד עכשיו הכל סבבה חשוב לדאוג לחטא ולהשים משחה
יש לו תעודת פריסר
שואל השאלה:
סבבה תודה❤❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה ללכת עם אחד ההורים? או שמספיק שהוא ידבר איתם בטלפון
אנונימית
זה מגיל 16 מותר לבד בלי אישור הורים. אם יש לך תז תביאי אם אין לך 16 וההורים לא מרשים/לא יכולים תבקשי מסתם אישה ברחוב שתעלה איתך רגע
שואל השאלה:
לא ההורים שלי מסכימים, אבל הם לא יכולים להיות איתי, ואני בת 14 ,אז שאלתי אם אני יכולה שהוא ידבר איתם בטלפון
אנונימית
לדעתי אפשר. אני זוכר שהייתי שם פעם עם אחותי כשהיינו קטנים. תנסי מקסימום יום אחר
שואל השאלה:
עשיתי אצל רפי, ויצא מושלםם אני מאוהבתת,תודה לכןן
אנונימית
שואל השאלה:
כן ,יש לי את העגיל כבר יותר מחצי שנה ,חוץ מאנפקציות קטנות פה ושם ,אני מאוהבת בו עדיין, וממש שמחה שעשיתי.
אנונימית
שואל השאלה:
ורפי טוב? , כאילו לא מסוכן לעשות באקדח??
אנונימית
נכון רפי נחמד??
ממש ממליצה אצלו לכל עגיל וקעקוע הוא אמן!