6 תשובות
חיליק, ליליק, שלוקי, אנרז'ייזר.. והשם שלי בכלל הילה:o
פלופי, והשם שלי הוא נועה... (אל תשאלו אותי איך הם הגיעו לזה..)
אנונימיתתת
אלכסיס
גורה
משמש הפרי..
חח מפדח
גורה
משמש הפרי..
חח מפדח
יולי, יוליוש, חח חברה שלי קוראת לי גם יוליוס ברגר ( מהשמייניה).
כל אחד קורא בשם אחד.. לפי בדיחות פרטיות או משהו, אבל בדר"כ דידה
גריזלדה, קופסי, וסונהי xd
באותו הנושא: