5 תשובות
אין אצלי בתקן שיבוצים.
לפי דעתי כדי לך לחכות עוד קצת לפני שאת שואלת.
רגע, מה?
את לא יודעת איפה את הולכת לעשות את השירות?
אני עשיתי דרך האגודה להתנדבות ושם הכל התנהל מולי בצורה שקופה ואישית. מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
ועוג..
אנונימית
שואל השאלה:
בבית חולים למשל לא יודעים
אנונימית
מזאת אומרת לאן שיבצו אתכם? זה את אמורה לבחור ולפי זה משבצים
אנונימית