8 תשובות
אכן
כן..
יהיה קריר
כן יהיה קריר כזה
קריר
לי יש יום הולדת בסוף נןבמבר
ובשנה האחרונה הייתי ביום הולדת עם זקט וחולצה קצרה
לי יש יום הולדת בסוף נןבמבר
ובשנה האחרונה הייתי ביום הולדת עם זקט וחולצה קצרה
תלוי, בת"א או בהרים הגבוהים? בת"א באוקטובר לא רק שלא קר אלא אפילו חם עדיין, רק בלי לחות
אנונימי
באותו הנושא: