2 תשובות
כן ברור תרגישי טוב3> לי עוזר לא לאכול כלום וממש קצת מים וטיפה חלון פתוח במקרים כאלה
כן, זה קשור לזה שהיה לך חום, תקחי תרופה, ותשתי תה חם ותשני, תרגישי טוב:)
באותו הנושא: