נכנסתי לפרטנר לפני שבועיים בערך והייתי בנתונים לנייד. בחבילה יש לי 30 גיגה ועוד 20 לחריגה. השתמשתי יחסית הרבה באינטרנט ושמתי לב שהוא איטי בדקתי וראיתי שאני לא השתמשתי בחבילה הרגילה אלא בחריגה התקשרתי אתמול ואמרו לי שזה לא אמור להיות וזו תקלה טכנית ומעבירים אותי לאלה שמתקנים. סבבה? סבבה! ניתקתי עוד לפני שענו אלה שמתקנים כי הייתי חייבת לזוז היום התקשרתי בשעה 1 בצהריים (המוקד שלהם עד 6 בערב) ואמרו יקח הרבה זמן יחזרו תוך 3 שעות (הודעה מוקלטת) חזרו אליי ב7 בערב (יותר מ3 שעות) ושסיפרתי לפקידה של השירות לקוחות היא אומרת לי כן, קודם כל משתמשים בחריגה ורק אחר כך בחבילה (סותרים את עצמם. כן?) ואז העברתי אותם לאמא שלי והפקידה אומרת לאמא שלי שאי אפשר להעביר אותי לאלה שמתקנים כי הם כבר לא עובדים בשעה כזו ועוד אומרת לאמא שלי שהיא הייתה צריכה להתקשר בשעות הפעילות ומרימה עליה תקול כשאמא שלי עונה לה שכן התקשרנו בשעות פעילות
כאילו כן... מנסה להבין מה קורה איתכם??? תקלה טכנית... סבבה ניחא לא עומדים במה שאתם אומרים (ורק על זה אפשר לתבוע אותם) לא עומדים בזמנים סותרים את עצמכם ומפילים את זה על הלקוחות