2 תשובות
אני לומדת שם עכשיוו מוזמנת לשלוח פרטיי
אני הייתי, פנימיה מדהימה והאנשים מדהימים והמדריכים כמו אמא ואבא, אחת הפנימיות הטובות ממליצה בחום! מבחינת המגורים היא מהמצטיינות בארץ, באמת חדרים על רמה.
באותו הנושא: