7 תשובות
אני
כנראה. מלא חברים שלי נמצאים שם עדיין חח וגם אני חזרתי לאט לאט
אני, אבל רק כדי לדבר עם מישהו שלא מהעיר שלי
כן, אני לעיתים רחוקות
אני
אני הרבה
אנוכי
באותו הנושא: