6 תשובות
ימין
אני הולכת לעשות בימין אז ימין חחח
אנונימית
עשיתי בימין אבל רוב האנשים שיצא לי לראות עם טראגוס עשו באוזן שמאל
שואל השאלה:
היו לי שלוש חורים באוזן שמאל כאילו מהרגיל ויולה למעלה יותר ובימין שתי חורים כאלה והוצאתי ונשאר לי בכל אוזן שתי חורים ואני בנתיים לא שמה עגילים חוץ מהחור הרגיל אבל שאני יעשה טראגוס אני ישים השאלה איפה לעשות..
היו לי שלוש חורים באוזן שמאל כאילו מהרגיל ויולה למעלה יותר ובימין שתי חורים כאלה והוצאתי ונשאר לי בכל אוזן שתי חורים ואני בנתיים לא שמה עגילים חוץ מהחור הרגיל אבל שאני יעשה טראגוס אני ישים השאלה איפה לעשות..
אנונימית
עשיתי בימין כי שמאל אצלי די עמוסה, אני לא חושבת שבמקרה שלך זה משנה, אבל אולי עדיף בשמאל למקרה שתחזירי את שאר העגילים.
עשיתי בשמאל
באותו הנושא: