23 תשובות
מה נראה לו
אממ לא הוא פשוט לא מרגיש בנוח להסתכל. אגב אני גם אוהבת את שון:)
ואם הוא לא היה דוס, גם היית אומרת שהוא חוצפן?
דוס לא דוס
הבנאדם דורש בוקס
שואל השאלה:
כן^^
בעיקרון זה כמו שתגידי שמישהו חוצפן שהוא מסתכל לך על הרגליים, הוא לא מרגיש בנוח ואחרים כן מרגישים בנוח עם זה הוא מאמין במשהו אחר ואחרים במששו אחר זה בסדר גמור
אז אין טעם לציין שהוא דוס, כמו שלא היית אומרת מזרחי אשכנזי נמוך גבוה שמן רזה חתיך מכוער.
יכולת לסכם את זה שבן אדם עבר לידך וחשב שאת לא רואה והסתכל ל(לאן בעצם?)
לא היה נעים לו לראות את זה תרגעי מה קשור חוצפן? בשבילו מכנסיים קצרים זה כמו הלבשה תחתונה, אם תראי גבר הולך בעירום ברחוב לא תסיטי את המבט שלך?
מה הפאקינג קשר^
כולה מכנס קצר איך זה משתווה לבנאדם ערום
שואל השאלה:
הוא הסיט והחזיר^^
בשביל דוס זה ככה, זה תרבות אחרת.
אז הוא ניסע להימנע ונכשל, מה הבעיה שלכם? מה אנחנו לא בני אדם? יותר עדיף מאדר שהוא ישרוק ברחוב ויצעק לך יא כוסית
כנראה רצה להסתכל (כמו חילוני, או בכללי גבר), אבל בגלל שהוא דתי לא היה לו נעים אז הוא הסיט את המבט, ובסוף הסתכל בכל זאת. לדעתי זה נורמלי
בואנה מה את מצפה,תראי עם מה את הולכת ברחוב(בוקסר) אז אל תתפלאי..!!
וגם אני בטוחה שעם זה היה הפוך גם את היית מסתכלת,איך אפשר לא להסתכל שרואים לך עוד שנייה את הישבן
שואל השאלה:
אני לא כזאתי שרואים לה תישבן כי אני לא הולכת עם מכנסי דפוק אותי אבל הם כן קצרים
לא חושבת, זכותו להסיט מבט.
יש גרועים יותר, יש כאלה שהיו קוראים לך זונה/שרמוטה תוך כדי.
אם מישהו יוריד מולך חולצה
לא תסתכלי?
שואל השאלה:
תלוי מי זה ואיפה זה.
זה לא משנה, גם אם זה היה מישהו שלא מושך אותך
אוטומטית שהוא יוריד חולמה את תסתכלי, כי הוא חושף את עצמו
אותו הדבר קרב אצלך, היית חשופה (חשופה זה לאו דווקא אומר בקטע לא צנוע) והוא הסתכל
לאו דווקא נובע מחוצפה. זה בניגוד למה שהוא מאמין בו, אז הוא בחר שלא להתסכל
אני באמת לא חושב שזה משהו שאמור להפריע לך כל כך כל עוד הוא לא הטריד אותך
לפי ההלכה ראוי שגברים לא יראו חוסר צניעות וימנעו מהסתכלות. הוא ראה שאת לא צנועה, זה מנוגד לאמונה שלו לראות חוסר צניעות אז הוא בנימוס עשה עצמו בפלאפון כדי לא להביך אותך. הוא היה יכול לעשות זאת גם בהפגנתיות ולהזיז מבט באופן פוגע יותר.. לדעתי הוא לא חוצפן. אני לא מבינה למה כשזה מגיע לחרדים ודתיים תמיד צריך למצוא את הרע.
אם הוא היה ממשיך להסתכל אז היית כותבת שהוא גם חוצפן, לא??
תלמדי לכבד אנשים אחרים.. לא בקטע רע חלילה. חבל למצוא את הרע בכל סיטואציה..