7 תשובות
אם זה עם לשון אז יש גם טעם, אבל בכללי יש ריח
אצלי מנטה כי אני כל היום לועסת מסטיקים.. מכורה
אם חבר שלך אכל לפני נשיקה טונה תאמיני לי שתרגישי
אנונימית
לא כזה נורא האמת
לשים מסטיק לפני ואז הכל טוב
roeiafking אני רואה יש לך הרבה חברים שמתים
שלא ימחקו - בטח יש טעם של מה שנאכל קודם
אנונימית
שואל השאלה:
וטעם יש?
אנונימית
טעם של רוק
אז לא בדיוק טעם חחח
אלא אם כן יש מסטיק ואז כן יש-של המסטיק לול