12 תשובות
אני לא בן אבל סביר להניח שהם ינסו להרגיע אותה
הייתי אומר לה שהכל יהיה בסדר ומשחק לה בשיער ובחזה.. ככה אני עושה תמידxxd
חתיך
שתרגיע את עצמה, בכיינית!
אנונימי
הייתי בוכה איתה...
הייתי מנסה להרגיע אותה ושואל אותה מה קרה ומתעניין בזה.
הייתי מנסה להרגיע אותה ושואל אותה מה קרה ומתעניין בזה.
יתן לה חיבוק חם ויגיד לה: "מאמי אני בוכה איתך, את לא לבד."
אומר לה תבכי בשקט ואני אסבול אותך.
אנונימי
כולכם אמרתם בולשייט אני אייתי מביא לה כאפה ואומר ל- welcome to the real world jackass!
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn מיסטר סימפל.. שיחקת אותהxd
זה שהגיב על הכאפה.. חח מאמי שתתאהב ותהיה לך מישהי, ברגע שתיתן לה כאפה תעיף אותך לחפש חיים.. לא מומלץ (;
ומדהים לראות כמה בנים רגישים! (:
ומדהים לראות כמה בנים רגישים! (:
נכב אותה עד שתירגע.
אנונימי
אתן לה חיבוק, אנגב לה את הדמעות, אתן לה נשיקה ואלחש לה באוזן "אני תפקידי... לנגב לך את הדמעות" הסתכל עליה וכשהיא תחייך אגיד לה יאללה ספרי לי מה שעל ליבך...
גם אם לא הייתי מרגיש אליה משהו הייתי מרגיע אותו (בלי נגיעות וחיבוקים - אסור)