4 תשובות
כן פעמיים זה בסדר
פעמיים.
ףעם אחת בבוקר טיפה אחרי שאת קמה .
פעם שנייה בערב
עגיל איפה?
נגיד עשיתי הליקס ואני מחטא אותי שלוש פעמים ביום